Ledenvergadering op 5 september

28 augustus 2007

Ledenvergadering op 5 september

FUNDAMENTEN VERSTERKEN – OP NAAR HET 15e PARTIJCONGRES

Onze partij groeit als kool en is de afgelopen twee jaar buitengewoon succesvol geweest bij de verkiezingen.
Daarom moeten we alles op alles zetten om kwantiteit in kwaliteit om te zetten en verstandig om te gaan met groeistuipen.
24 november nemen we op het 15e congres uiteindelijk de besluiten waarmee we onze partij in staat stellen
de uitdagingen van de komende jaren met succes aan te gaan.

Het congres wordt voorbereid door een uitgebreide discussie binnen de partij.
Het eerste congresstuk Evaluatie Besluiten 12e Congres is in beperkte oplage naar de afdeling gestuurd.

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn en willen meebeslissen in de toekomst van de SP is er op woensdag 5 september 2007 gelegenheid om van 19.30 uur tot circa 21.30 uur kennis te nemen van het eerste en het tweede congresstuk dat voorstellen voor de koers van de SP voor de komende jaren bevat, dit zal plaatsvinden in ons partijkantoor aan Knoopshöfte 29 te Almelo.

Tip: via onze ledensite http://www.spnet.nl kunt u alvast de beide stukken doornemen, dit zou handig zijn in verband met de beperkte tijd die er voor is.

Wij nodigen u hierbij van harte uit om deze stukken samen met ons te bespreken en eventuele wijzigingen aan te brengen.

Het afdelingsbestuur zal vóór 16 september aan de hand van hetgeen dat binnen onze afdeling besproken is, verslag uitbrengen aan het Partijbestuur.

Namens het bestuur,

Henk Ringelink