Hebben wij een date 19 maart?

12 februari 2014

Hebben wij een date 19 maart?

Morgen rond 9.00 uur is SP Almelo in het centrum van Almelo om in de sfeer van Valentijnsdag veel afspraakjes op 19 maart te regelen voor de SP. Het winkelend publiek wordt getrakteerd op harten van suikergoed en hartvormige folders met de uitnodiging voor een date op de dag van de verkiezingen voor de gemeenteraad. “Met deze actie hopen we dat de kiezers kiezen met een hart in plaats van kiezen voor een hard beleid van het rechtse kabinet van Rutte/Samsom”.

Kies je bijvoorbeeld voor dure prestigeprojecten als het uitbreiden van een stadhuis, of besteed je het beschikbare geld aan de bestrijding van kinderarmoede? Voor de SP is het simpel: wij kiezen voor mensen en staan voor een ruimhartig beleid als het gaat om kwetsbare mensen. En dat doen we niet alleen rond Valentijnsdag, dat doen we dag in dag uit. Welke keuzes de gemeente uiteindelijk gaat maken, bepaalt de kiezer door zijn stem uit te brengen. Vandaar onze oproep “Hebben wij een date 19 maart?”.